No puc estar tranquila
Hola dons el dia 2 estava amb el meu nòvio però no vam arribar a fer-ho...Vam estar "jugant al llit" be em sembla que es diu fer petting. I a mi em va agafar por perque les seves parts estaven massa amb contacte amb les meves i ns si va voler entrar la punta, bé en tot cas vaig tebir por de que li hagués surtit semen. I em vaig pendre la píldora de l 'endemà el dia 3 però estem a dia 8 i encara no m'ha vingut la regla... Si he notat els simpotem dos dies després de prendreme-la: dolor intens als ovaris, dolor de ronyons,Diarrea. Aixo els oprimers dies ara noto que. Tincc molta gana i una mica inflada però la regla no em ve i mestic preocupant.
Pd.Vaig llegir al Diari Vermell de la Carlota que per saber si estaves embarazada també podies mirar-te la temperatura corporal al matí, just quan t'aixeques. Si eestàs a més de 37graus hauries d'anar al metge. M'ho he fet i mai arribo a 37, em quedo pel voltant de 36
Gracies per l'ajuda
IESP

Hola andreiita!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Has de saber que la pastilla del dia després no fa que vingui la regla al moment, pot trigar una dies o venir el dia que tocava, així que et demanaria que no et preocupessis.
Respecte a la pràctica de risc és important que quan estigueu fent petting i veieu que hi ha possibilitat que ell fiqui el penis a la teva vagina, utilizeu el PRESERVATIU. D'aquesta manera estareu més tranquils, i no hauràs d'anar a buscar aquesta pastilla cada vegada que jugueu!
la pastilla del dia de després no és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'URGÈNCIA: s'ha de prendre si s'ha trencat el preservatiu, per exemple. Si cada vegada que algú té relacions no utilitza el preservatiu i es pren una pastilla, és perillós, perquè pot ser que no faci efecte, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat