penis massa gran,fa mal...
Hola!
El meu novio te el penis massa gran,no se exactament la seva mida pero cuan tenim relacions sexuals amb penetració a mi em fa molt de mal,ell ja intenta anar amb cuidado pero em fa mal...que puc fer per a que no em faci mal?
Siusplau ajuda.
IESP

Hola Laau!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Aquest mal que expliques pot ser degut a diversos motius:, per exemple al seu tamany, com tu dius (si és molt gran, toca el coll de l'úter cada vegada que penetra i és dolorós) o a alguna altra raó física (per exemple, si no estàs ben lubricada o hi ha alguna infecció)
Per aquest última raó, et diria que vagis també al metge a consultar, per si de cas. Allà et poden fer una revisió i comprovar que tot està bé, i t'assegures que el mal ve només pel tamany del penis.
Si al final fos aquesta la raó, proveu diferents postures fins que trobeu les que et van millor! I sobretot, que ell no et penetri fins que tu estiguis molt excitada, ja que la musculatura interior canvia i hi ha més espai per al penis.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat