BANYERA
hola! si un noi i una noia están banyant-se junts en una banyera, obviament el noi li surt semen. Si estan molt junts, pot ser que la noia es quedi prenyada mitjançant l'aigua?
IESP

Hola mama2,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si l'ejaculació es produeix en l'aigua i no hi ha hagut penetració en cap moment seria molt molt complicat ja que el PH, la temperatura, la densitat, etc... dins l'aigua és diferent que dins els genitals femenins i els espermatozous no aguantaran massa temps vius.
Ara bé, si hi ha hagut penetració sense preservatiu i l'ejaculació es fa fora de la vagina però a l'aigua sí que hi ha risc d'embaràs, no per l'aigua, sinó perquè prèviament a l'ejaculació hi ha el líquid preseminal i aquest sí que haurà estat en contacte amb la vagina (aquest també té espermatozous).
Gràcies!
Helena Angel @HelenaAL