CALCES MULLADES
Hola!
Tinc un amic que en teoria no estem de res. Però sé que té la polla molt gran... i quan m'abraça em poso molt, i se'm mullen les calces. Si una persona t'atrau físicament però no et posa gens quan us lieu... què significa?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És una situació curiosa però molt comú. El que et passa és que en la fantasia té potencial excitatori però en la realitat no.
Pensar, imaginar, fantasiejar que té un penis molt gran i que t'agrada quan t'abraça imaginar que passa alguna cosa més, t'excita.
Ara bé, quan això passa al terreny de la realitat i us emboliqueu perd el potencial d'excitació que té en la teva ment.
És el clar exemple de què pot passar quan passem de la fantasia a la realitat, en la nostre fantasia tot pot ser perfecte, genial i fantàstic, però quan ho traslladem a la realitat pot deixar de ser-ho.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL