vull aprimar i no se com
Hola em dic marta, tinc 13 anys. Estic bastant gorda i no se que fer per aprimar, jo fai esport i menjo be pero mai consegueixo aprimar. Em podeu ajudar?
Sara Bujalance

Hola Marta! Les úniques pautes que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Tingues paciència, encara et queden molts anys per créixer, el teu cos no ha agafat la forma "definitiva" encara i això vol dir que encara ha d'anar canviant, així que dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se. Com que l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, et recomano que parlis sobre com et sents amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares, perquè et pot ajudar a sentir-te bé. Molts petons!!