M'he d'aprimar
Hola:)
Doncs jo sóc una nena de quasi 15 anys que es vol aprimar molt per a l'estiu. Medeixo 1,60 i l'últim cop que em vaig pesar, no fa gaires mesos, pesava 60 quilos, que és moltíssim. Ara exactament no sé quant peso perquè estic menjant menys i més sa, i fa uns dies que estic fent exercicis de "vientre plano", flexions, abdominals i bicicleta a amagades, a més de la gimnàsia de l'escola, ja que de moment la meva mare no m'ha pogut apuntar a cap gimnàs. La meva pregunta és com puc baixar als 40 quilos d'aquí a l'estiu.
Moltes gràcies!
Petons!
Sara Bujalance

Hola t'estimoc! No necessites aprimar! Estàs bé! Si et quedessis en 40 quilos t'haurien d'ingressar a l'hospital perquè seria molt greu i perillós per a la teva salut!. Les úniques coses que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. I no cal que facis esport d'amagat, és una cos bona sempre i quan no sigui una obsessió. Per una altra banda, l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, et recomano que parlis sobre com et sents amb algun adult de confiança, com els teus pares, perquè t'anirà bé per sentir-te bé. Molts petons!!
t'estimoc
D'acord:) Moltíssimes gràcies!! I moltes gràcies per contestar sempre els dubtes dels adolescents i ajudar-nos, és molt admirable:) Una abraçada!