Orgasme
Hols sóc un noi que té 18 anys i fa 2 anys que tinc novia. Voldria saber que en el moment que practiquem sexe amb la meva parella, quan la dona arriba al ple orgasme. Quins consells em doneu perquè quan fem el coit, apart de la penetració, també pugui arribar-hi? És a dir, alguna mena d'estimulació o algo.. perquè, el tamany importa? Crec que quan tenim relacions sexuals, són prou satisfactòries, però voldria assegurar-me'n.
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És genial que els nois també tinguin en compte a les seves parelles! El millor per saber si són prou satisfactòries és que en parleu, la comunicació sexual també forma part de la vostre sexualitat.
A nivell anatòmic les noies arriben a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris, estimulació manual (masturbació) ella et pot ensenyar com li agrada sentir, com ho fa ella, et pot guiar,... a través d'estimulació oral, ella també pot anar-te indicant si li agrada o no,... Amb la penetració us ho podeu passar bé però possiblement ella no arribi a l'orgasme només amb la penetració, pots estimular el clítoris mentre hi ha penetració, per exemple, per ajudar-la (o que ella estimuli el seu clítoris mentre hi ha penetració).
Per tant, el millor com veus és que en parleu, és que us comuniqueu i aprengueu l'un de l'altre.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat