alimentació
Hola Sara,
la questió es que jo sóc prima, i bé no tinc res en contra, però molta gent es fica amb mi per el meu físic,Amb quins aliments podría guanyar una mica més de pes?
moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola Helena!
La veritat és que si tens una predisposició biològica a estar prima et resultarà complicat engreixar. El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Tret d'això pensa que el teu físic és cosa teva i que els altres no n'han de fer res, passa dels comentaris que et facin. Molts cops hi ha persones amb problemes d'inseguretats que es fiquen amb els altres perquè el que volen és compensar aquestes inseguretats fent sentir insegurs també als altres, així que no permetis que les inseguretats dels demés et facin sentir malament a tu, el teu físic és cosa teva i prou, a qui no li agradi que no miri! Un petó!