Les meeves cuixes:(
Tinc 12 anys i medeixo 1,62 o així peso 53 kiloos mes o menys, de panxaa estic la veritat bastant prima pero esuq eles meves cuixes no m'agraden, no estan super gordes pero ami no magraden gens perque em veig groda i tot aixo. Com puc aprimar lees cuixes? Faig 4 cops a la setmana basquet pero magradaria que em donguessis una altre opció per poder aprimarme una mica i sobretot les cuixes.
moltees graciiies:)
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera d'engreixar o aprimar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes. El que sí pots fer per assegurar-te de tenir un pes correcte en general, com el pes que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. L'esport, de fet, és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses les cuixes. Qualsevol esport t'anirà bé, com el bàsquet, i esports com la bici, per exemple, t'ajudaran a moure tot el cos i les cames especialment. Tot i així, el més important és que no t'obsessionis amb el tema del cos, pensa que per tenir una bona autoestima és molt important valorar-nos per com som, sobretot, per dins, i no donar-li excessiva importància al físic. Molts petons!!