físic
Hola!
Tinc 16 anys i peso 42kg, amb el meu cos estic satisfeta, vull dir, no busco pas aprimar-me pero m'agradaria que em diguessiu alguns tipus d'exercicis per tonificar les cames, la zona del culet i una mica el cos en general.
No estic apuntada a cap gym i m'agradaria que fossin activitats amb las que no fes falta cap tipus de maquinari, més d'estil "casero".
Moltes gracies, petons!!
Sara Bujalance

Hola Núria! Qualsevol esport t'anirà bé per tonificar. El que has de procurar per a que es notin els resultats és fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Pots sortir a còrrer, en bici, en patins, quedar per jugar a fútbol, bàsquet, voley... etc. Aquests són els millors esports perquè impliquen sortir de casa, de manera que tens més espai (a casa és més reduit), i també t'ho passes millor. A casa pots fer sèries de flexions, abdominals, "sentadilles" (posar-te en cucliques i aixecar-te). I també pots aprofitar els moments del dia a dia per fer una mica d'esport com, per exemple, pujar i baixar escales en lloc d'agafar l'ascensor. Molts petons!!