ENGORDAR CONTESTEUME SISPLAU!.......................................................
Tinc 14 anys i peso 49kg i faig 1,72 i tinc les cames que semblen escaletiques pero no tinc ni e passat per l'anorèxia, m'agradaria preguntarvos que puc fer? No faig cap esport i he buscat per internet activitats per fer a casa que augmentin la muscularitat de les cames, vaig comensar ahir a fer-ho pero nosé si resultara molt efecteu...Que em recomenarieu per engordar una mica més les cames? m'agradaria pesar 57kg alemnys...El mateix dic amb el cul, en tinc poquissim i m'agradaria augmentarl'ho, no em vingueu amb el tipic "ja estas ve com estas, no fa falta que facis res" perque se que e de fer algo pero ja. AJUUDAA
GRACIES, ESPERO LA BOSTRA RESPOSTA
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap pauta alimentària o aliment en concret que serveixen per engreixar fàcilment. El millor que pots fer és menjar de tot, de manera equilibrada, repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar) i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé per treballar el cos i muscular. De totes maneres, tingues paciència, el teu cos encara s'està desenvolupant, ja veuràs com a mida que vagis creixent el teu cos anirà madurant i prenent formes més adultes, de manera que tindràs més pit, cul i cuixes. Pensa que fins els 18-20 anys el cos no s'ha acabat de fer del tot. Molts petons!!