sexe
hola bones, tinc un problema que em menja massa el cap i em rallo moltissim i em fico a plorar perque em fa rabia. El cas es que amb la meva parella actual vaig perdre la virginitat fa poc i ella al principi em va dir que tambe era verge. Al cap de poc temps em vaig assabentar per mi mateix que no ho era i aixo em va afectar perque em va desapareixer la tipica ilusio qe et fa pensar que heu perdut els dos la virginitat, amb la persona que mes estimes i no va ser aixi. Vam arreglar aixo i tal i em va prometre que mai mes mentires... però un dia a casa meu vaig proposarli sexe oral, em va dir que mai n'havia fet i no ho tenia clar... jo vaig entendre que tingues por o cosa de fer-ho i 2 dies despres es va proposar ella a fer-ho i ho vam fer... pero despres de fer-ho em va dir que en realitat si que n'havia de fet abans amb el mateix ex novio amb qui va perdre la virginitat... aixo em fa menjarme massa el cap ja que tinc por que hagi fet moltes més coses que no m'hagi dit i que ella ha promes que no ha fet res mes d'especial... pero costa creure-ho despres d'aixo... tinc molta enveja del seu ex ja que ell es qui s'ho va emportar tot d'ella i a sobre la va utilitzar per nomes sexe i em fa molta rabia i enveja a la vegada perqueja no podre ser el primer en totes les coses... necessito saber que puc fer per no donar-li voltes per poder estar be amb ella i deixar de pensar en el que va passar amb el seu ex i no se com :(
Elena Crespi

Hola iker030, no et preocupis... potser amb la seva ex-parella va fer i provar diferents coses... però actualment no estan junts i per alguna cosa serà.
AVui està amb tu i això és el més important.
Sempre et pots trobar a algú que ja ha provat alguna cosa sexual que tu encara no has provat i això no significa res perquè el que viu i sent amb tu és únic i especial i no ho sent ni ho ha viscut amb ningú més.
El més important és que ara esteu junts i que esteu aprenent a fer moltes coses plegats i sexualment, sempre que estàs amb algú nou, és com una priemra vegada, encara que abans hagis tingut relacions sexuals.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesencere