He deixat el esport
Hola!Sóc una nena de 14 anys i fa com uns 3 mesets que he deixat el tennis.Feia 6 hores setmanals més una hora de físic i competició.Ara no se quin esport fer ja que no em criden gens l'atenció.Estic fent running però vaig super perduda per horaris.Magradaria si em podries ajudar a compensar les hores de tennis amb un horari o algo aixi per que fer durant la setmana.Faig 1,67 i peso 54 quilos.Estic bé?
Espero resposta
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé! El que has de fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens és menjar de tot, de manera equilibrada, i continuar fent esport habitualment. Si has deixat el tennis pots fer molts altres esports, còrrer com ja fas, piscina, sortir a patinar, jugar a bàsquet, fútbol, voley... Hi ha molts esports i tots són molt bons, qualsevol que t'agradi t'anirà bé. El mínim recomanat és fer esport 3 cops a la setmana, si en pots fer més, encara millor, però amb 3 hores a la setmana ja vas bé. Motls petons!!