parella
hola, mira soc lesbiana i molta gent em deixa de costat per aquest motiu. els meus pares es pensen que estic sonada i no consenteixen de cap manera que estigui amb una noia i mels estimo molt pro ns que puc fer pk em deixin una mica de llibertat... que puc fer??
Elena Crespi

Minnie, els pares sempre els hi sol costar acceptar l'homosexualitat d'una filla perquè, si t'hi fixes, encara que hem avançat molt, el món encara està pensat en "mode heterosexual".
No sé si fa molt de temps que els hi has dit però crec que necessiten el seu temps per assimilar-ho. EL millor que pots fer és parlar-ne de manera natural amb ells perquè vegin que no passa res.
I si necessites un cop de mà al Casal Lambda (
) o a la COGAILES (www.cogailes.org/‎) et poden ajudar i orientar millor als teus pares.
La gent del teu voltant, mica en mica, anirà veient que si ets lesbiana no és res estrany i no passa absolutament res. Deixa'ls-hi temps perquè ho vagin assimilant. Cada vegada els hi costarà menys!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesencere