Pes
Hola! Tinc un problema amb el meu pes, medeixo 1'65 i peso 65 kg. La gent em diu que estic molt gorda, i la veritat es que he agafat complex del meu cos i segons quin tipus de roba no me la ficu. M'agradaria perdre 10kg i la veritat es que no se com fer-ho... algun consell?
Petons ;)
Sara Bujalance

Hola Alba! Estàs bé, no necessites perdre 10 quilos! Seria molt perillós tenint en compte que estàs en època de creixement, ja que el teu cos es podria quedar sense nutrients que són indispensables per al teu correcte desenvolupament. El que has de fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana). A part d'això no cal que facis res més. I passa del que els altres et diguin perquè no estàs grassa, el que et diuen no és veritat, t'ho diuen només perquè saben que fa mal, ignora'ls i s'avorriran de dir-te coses. Molts petons!!