ajudaa
holaa!! fa uns dos anys que em va venir la regla i alguns mesos em ve dos vegades, i altres mesos em ve de manera correcta. Es normal?? Per que em passa això?
moltes gracies
Anissa Ouali

Hola!!! Quan parlem de la regla, estem parlant del cicle menstrual és el període que va des del primer dia d’una regla fins el primer dia de la següent.
Pel que fa al temps que passa entre una regla i l’altre acostuma a oscil·lar entre els 28 i els 35 dies però aquest període és molt variable entre una noia i una altra. Amb els dies de duració (dies de sagnat) i la quantitat passa el mateix, hi ha noies que els hi dura 3 i és molt abundant, d’altre 7 i és poc abundant o 4 i és poc abundant per exemple.
Degut a què pot variar tant, al llarg d'un a tres anys, trobem que moltes vegades la regla pot ser irregular i això fa, com tu has dit, alguns mesos vingui dues vegades i altres de manera correcte. Tot i així, per poder conèixer com funcional et teu cicle menstrual, l’ideal seria que ho parlessis a casa i pugueu fer una visita amb el ginecòleg.
Espero haver-te pogut ajudar!
Una forta abraçada. Anissa Ouali @AniOuali