ànorexia (contesta siusplau urgent)
Hola,
Fa un temps que vaig caure en l'anorèxia i el metge em va recomanar un centre. Allí vaig començar a rebre el tractament d'ambulatori (no estic ingressada) assisteixo a controls de pes, sessions amb la psicòloga i teràpia de grup. No sé si es suposa que tot això m'hauria d'ajudar però no m'ajuda es més sento que cada cop estic pitjor i quan més entro el aquell centre més sento que m'han de donar males notícies (sempre m'estan amenaçant amb el hospital de dia). La idea d'estar ingressada m'espanta moltíssim perquè sé que m'allunyaria de totes les coses que son importants per a mi. Tothom em diu que evitar-ho està en les meves mans però no es tan fàcil i la relació amb els meus pares es pèssima, ni tan sols ens parlem. Intentar que entenguin la meva situació es una manera de perdre el temps perquè només els hi importa ma germana i cada cosa que dic la utilitzen contra mi, la veritat es que no m'estan ajudant gens i només fan que les coses siguin cada cop més difícils per a mi. Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola californiagirls! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que fa un temps que ho passes malament per culpa de l'anorèxia, i a sobre t'està provocant problemes amb la família. El millor consell que et puc donar és que intentis obrir-te als pares i explicar-los com et sents. Tot i que ara les coses siguin una mica difícils per la malaltia, ells continuen estimant-te i el que volen és ajudar-te. Molts cops l'anorèxia fa que la persona no sigui capaç de veure com els altres l'estimen, per això és important que parlis amb els pares, si ets sincera i els expliques com et sents, ells t'escoltaran i t'intentaran ajudar. Molts petons!!