Ajuda!!!
hola!!! tinc un problema amb les meves cames, no m'agraden i crec que són bastant gordetes. si em poguessis dir algunes exercicis que em puguin ajudar a reduir el volum de les cames sisplau
merciiii
Sara Bujalance

Hola! Em sap greu però no hi ha cap manera per poder engreixar o aprimar una part concreta del cos. A més, pensa que el cos normal d'una dona implica que les seves cuixes siguin més amples. De la mateixa manera que els nois tenen l'esquena més ample, les noies tenen les cuixes més amples. A part d'acceptar la forma pròpia del teu cos, el millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. L'esport és una molt bona manera per estar en forma. Un petó molt gran!