Engordar
Hola, ja se que gairebe totes les noies actualment es volen aprimar pero jo estic molt prima i m'he d'engreixar. Tinc 14 anys i peso 43 quilos. a mes soc molt alta (1,70 m) i aixo fa que em vegi encara mes prima.
Em podries dir quants quilos neccessito engreixar i com puc fer-ho si us plaau?!?!
Merciii
PD: petons adolescents!
Sara Bujalance

Hola Berta! El millor que pots fer per intentar matenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada i repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). A part d'això no cal que facis res més. Per una altra banda, tingues paciència, encara et queden molts anys per a que el teu cos es desenvolupi, ja veuràs com a mida que vagis creixent el teu cos anirà prenent formes més adultes. Recorda també que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic, la constitució, que no podem canviar, per això a la gent que és de constitució prima li costa una mica engreixar, i per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé, perquè hi ha coses que no les podem canviar. Motls petons!!