Masturbació
Soc noia,Ultimament sento moltes ganes de masturbar-me,penso que potser es pel meu ex (que m'agrada) i com que no em dona una resposta de si tornar o no doncs m'entren mes ganes,sento una atracció molt forta cap a ell,pero m'agradaria saber si es bo per la salut masturbar-se tant? Què faig per controlar-me? Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Mooreena!
La masturbació és una forma de conèixer-nos a nosaltres mateixos, com reacciona el teu cos davant l'estimulació sexual, com gaudeixes, i/o com t'agrada fer-ho. Per aquest motiu ni és dolent ni perjudicial per la salut!
Respecte a masturbar-se tant, és normal tenir èpoques a la nostra vida on tinguem més ganes, i sobretot si hi ha algú que ajuda a la nostre imaginació a excitar-se i a tenir més ganes. El nostre consell és que quan et masturbis ho facis de forma calmada, per gaudir i per passar-ho bé, no només per buscar la sensació de relax un cop has acabat.
PD: Pot ser que amb aquest noi qui hagi de prendre una decisió siguis tu! Ja que potser l'angoixa de no saber si si o no fa que no deixis de donar-li voltes al cap i estar tot el dia pensant en ell i en la situació.
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada! Anissa Ouali @AniOuali