autoestimaa
Hola, soc una noia de 14 anys que sempre em vec gorda i sento que tinc "amics" que no mestimen per culpa dels meus complexes. La meva millor amiga de petites erem com germanes i ara a l'institut casi no em parla. I tinc por de no agradar-li a cap noi per culpa dels complecxes.
Siusplau necessito ajuda urgent!! Que puc fer??
Salutacions adolescents!!
Sara Bujalance

Hola! Treu-te els complexes de sobre, accepta't i valora't positivament tal i com ets, i dóna-li la teva companyia i temps a la gent que també t'accepti i et valori de forma positiva, o sigui, la gent que sí et mereix. Ningú té dret a discriminar-te per com és el teu físic, i si creus que algú ho fa, passa d'ell/ella, ell o ella s'ho perd!. De totes maneres, el millor que pots fer amb la teva amiga és parlar amb ella per veure què passa, potser és tot una "pel·lícula" teva i resulta que o no té cap problema amb tu, o el problema que pugi tenir no té res a veure amb el teu físic. (Si el seu problema fos amb el teu físic, passa d'ella, vol dir que no et mereix com a amiga). I pel tema dels nois, no t'amoïnis que segur que trobaràs nois que es fixaran en tu. El que has de fer és triar un noi que et valori de manera positiva i que et mereixi. Molts petons!!