eliminar el greix
Hola, em dic Maria i tinc 14 anys, medeixo 1,64 i peso 64kg, no dic k peso masa o algo però tinc molta panxa i cuixes i no se que fer per aprimarme i no tenir tant greix.
Ajudeume siusplau no aguanto mes aixi!! Salutacions.
Sara Bujalance

Hola Maria! Les úniques pautes que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Pensa que el pes i la forma del cos no depenen només del que mengem i de l'esport que fem, sinó que també depenen d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos.Valora't de forma més positiva, mira les coses maques que té el teu físic, que segur que en té moltes (només les has de saber veure), i sobretot, valora't per com ets per dins, que és la part més maca de tothom!. Molts petons!!