El meu pes.
Hola:)
Volia fer una consulta, jaja, bueno. El cas és que jo sempre m'he vist com a una noia grassoneta. Ara, tinc 14 anys, faig 163-164m i peso casi 70kg.
Quasi tothom em diu que no estic pas grassa i que tinc un bon cos, encara que jo m'hi veig, i mon pare, em diu que no em faria res perdre una mica de pes. ¿Opinions?
Moltes gracies, petons!:*
Sara Bujalance

Hola! El més important és que et trobis bé, tinguis una bona salut i estiguis contenta. Per a tot això no cal fer dietes especials, i encara menys en edat de creixement, com estàs tu, en la que és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris per desenvolupar-se correctament. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!