bulimia/anorexia... :/ URGENT!
Hola tink 13 anys i fa un temps que vaig tenir bulimia despres vaig parar de menjar pero els meus pares van sospitar fins que els hi vaig explicar (i em van dir lu tipic de que es dolent que si conituo aixi haure d'anar al metge i si cal a un pscicòleg etc...) com que no volia que em portessin al metge ni res vaig començar a intentar parar i ara crec que estic tornant a la bulimia ja que menjo molt i quan estic tipa vomito (provocat) no els i vull dir als meus pares perque em portaran al metge i tal... em veig bastant grassa i ODIO les meves cuixes i no se que més fer per aprimar-me ... (medeixo 1,50poc... i ara peso 40-41kg)
PD: perdo per les faltes
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius es nota que el tema del pes i el menjar t'ho fan passar malament. Entenc com et deus sentir, quan algú passa pel que estàs passant tu pot arribar a trobar-se realment malament, i si no se li posa solució cada cop es pitjor. Per això és molt important trobar remei al que t'està passant. I encara que no t'agradi, la única solució és dir-li als pares. Tu no tens la culpa del que t'està passant, et mereixes ser feliç i estar contenta, i els teus pares faran tot el possible per ajuda-te. Sé que costa fer-ho, però parla amb ells el més aviat possible. Com abans ho facis més fàcil serà la solució al problema, com més temps deixis passar, més difícil serà. Així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ells. Molts petons!!