Necessito ajuda amb el meu pes
Hola!
A veure, porto temps sense estar molt contenta amb el meu pes. Medeixo 1'67 (més o menys) i peso entre 66 i 68 kg, depén del dia. No sé si es molt o el just, el que passa es que tinc "flotador" i no m'agrada gens. Intento menjar de tot i fer exercici (ball) però el màxim que he aconseguit és aprimar-me un o dos kg, però els recupero de seguida. Quins exercicis puc fer per arreglar el meu problema?
Tinc 16 anys, practicament 17.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! El teu cos no aprima perquè no ho necessita. Pensa que el pes no depèn només del que mengem o de l'esport que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, i això fa que tinguem un "pes genètic", el que sovint anomenem constitució, que no podem canviar. A més, el teu pes ja està bé. El que has de fer per assegurar-te de mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment, al voltant d'uns 3 cops per setmana. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!