Tampó
Ja fa prous anys que tinc la regla i mai he intentat ficar-me un tampó perquè em fa molta por.
Quin tipus siria el correcte?És veritat que quan te'l fiques se pot trencar l'ímen?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
- Pot anar-te bé qualsevol tampó de qualsevol marca. Es diferencien pel tamany, on el més petit està adreçat a noies amb una menstruació poc abundant o pels dies finals de regla, i el més gros seria per aquelles noies amb una regla abundant o pels primers dies.
- NO és cert que trenqui l'himen: aquest és una membrana molt fineta, situat a l'interior de la vagina i té forma d'anella. Això vol dir que té un forat, de manera que si s'introdueix una cosa petita com un tampó no es trenca l'himen (és un mite!)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat