Què he de fer?
Tinc 15 anys, faig 1'56cm i peso 56'8 kg, estic bastant deprimida perquè fa una setmana pesaba 53'8 o 54, i estava contenta, però ara nose que he fet que m'he engreixat, que he de fer??? sempre tinc gana! no paro mai de menjar!
Sara Bujalance

Hola Berta! No necessàriament t'has engreixat, a vegades el cos posa uns quilos més però no de greix, sinó per un tema de retenció de líquids. Quan les dones tenen la regla, per exemple, poden pesar fins a dos quilos més aproximadament per un tema de retenció. Per una altra banda, a l'adolescència és normal tenir gana perquè el cos està creixent i demana nutrients, així que tranquil·la. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada, repartit en 5 àpats diaris (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!