estudiaar!
Holins! No se que fer per consentram i estudiar! I no se peqe pro tinc la mania de agafar algun suc i algu de menjar i comencar a estudiar lo qe pasa qe pasa es qe sempre se me acaba el menjar i ns casi rs i u deixo per un altre dia!
Sara Bujalance

Hola! Per poder estudiar bé és important que duguis una alimentació saludable, menjant de tot, de manera equilibrada i repartida en 5 àpats al dia (esmorzar a cada, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). A part d'això, per estudiar bé és necessari esforçar-se una mica en adquirir l'hàbit d'estudiar. Sembla que el problema que tens té més a veure amb no haver fer un hàbit constant d'estudi que no pas amb el menjar. Per poder adquirir un bon hàbit d'estudi, et recomano que busquis un lloc còmode, silenciós, en el que no hi hagin distraccions com l'ordinador, la tv, etc. I fes un petit descans cada 40-45 minuts d'estudi. T'hauràs d'esforçar una mica, adquirir hàbits costa una mica, però val la pena posar-s'hi. Molts petons!!