Dieta amb carbohidrats:(
HOLAAAAAAAAA
Soc una noia diabética i vull aprimar-me una mica, més bé, tenir el ventre planet i menys cames... La solució suposo que es la dieta pero no sé cap dieta que pugi aplicar amb la meva malaltia (ja que necessito menjar hidrats de carboni i quasi totes les dietes els suprimeixen immediatament).
Faig esport i camino molt, i fins fa dos dies feia 150 abdominals cada nit abans d'anar a dormir pero ara ja no ho faig ja que no veia resultats. SIUSPLAU AJUDEUMEEEEEEEE!!!!!!!😥😥😥
Sara Bujalance

Hola Clàudia! En el teu cas és MOLT IMPORTANT que mengis de la manera que el teu cos necessita degut a la diabetis. No facis cap intent de dieta, si us plau, perquè estaries posant en un PERILL GREU la teva salut. Si creus que necessites perdre pes, parla-ho amb el teu metge i deixa't orientar per ell, si et diu que no has de perdre pes, és que no l'has de perdre. Dur una alimentació saludable és bàsic per a tothom, però en el teu cas és encara més important. A més, retirar els hidrats de carboni NO és una pauta correcta per a ningú, ni per diabètics ni per no diabètics, ja que els hidrats són essencials per a la nostra nutrició i n'hem de menjar cada dia per poder fer una vida normal. Aquestes dietes que proposen la retirada dels hidrats són dietes que porten associat l'efecte "rebot", que es refereix a que la persona torna a guanyar ràpidament els quilos que havia perdut un cop acaba la dieta, així que a part de que són dietes perilloses per a la salut, tampoc són eficients per perdre pes perquè el resultat final és tornar al mateix pes inicial (i a vegades, fins i tot s'arriba a un pes superior que l'inicial). Així que ja saps, no juguis amb la teva salut i demana-li consell al teu metge si creus que necessites aprimar. Molts petons!!