Primera vegada mogudeta
L'altre dia,el meu ex-milloramic em va demanar perdó i que volia tornar a ser amic meu,llavors em va dir que encara li agradava i la veritat es que a mi ell també i ens vam començar a liar i una cosa va portar a l'altra que vam acabar fent-ho (era la primera vegada dels dos),el cas es que em va agradar molt com ho va fer,m'exitava molt pero tinc por de que alomillor em torna a traïcionar,siusplau em podrieu dir si vaig fer malament?m'hauria d'haver esperat?estic feta un lio...ajudeume
IESP

Hola Laau!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que expliques, sembla que la decisió que vas prendre en aquell moment era el que TU volies, de manera que no vas fer res mal fet. Tots dos us agradeu i va passar una cosa que desitjaveu.
Ningú pot dir-te si et tornarà a fallar com a amic/parella, perquè això només se sap amb el temps. El que sí podries fer és parlar amb ell d'aquesta por que tens, així li dones l'oportunitat per entendre com et sents. És important que tinguis la confiança per dir-li, igual que ell la pugui tenir amb tu (potser també té pors, preguntes....).
Molts ànims!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat