Mides...
Hola, fa un any que em va venir la regla, i abans de que em vingues vaig comensar a notar el botonet als pits i sem van comensar a desenvolupar, pero molt poc. Ara no em creixen mes i no porto ni una 70 de sostens.... Estic preocupada i em fa molta vergonya preguntarli a la meva mare si em creixeran mes els pits.
Es normal?
Anissa Ouali

Hola Newyork! Durant la pubertat (època de canvis) es van produint diversos canvis al nostre cap i cos, entre ells la regla, desenvolupament del pits, pels a diferents parts del cos, acné,... tots aquest canvis i més van apareixent de manera pausada i al llarg dels anys (per cada persona el ritme és diferent, si no seriem tots de la mateixa alçada per exemple). Per tant tot normal;)!
per què t'explico tot això? Perquè, tu mateixa comentes que fa un any que va venir la regla, també has anat notant canvis en el teu pit,... i a mesura que vagi passant el temps aniràs notant encara més canvis (però al seu ritme). Tot i així, crec que hauries de deixar la vergonya a un costat i parlar amb la teva mare, pensa que ella també ha viscut tots aquest canvis, i pot orientar-te i no quedar-te així amb aquesta preocupació!
Espero haver-te ajudat| una abraçada! Anissa Ouali @AniOuali