reglaviatge!
Dintre de poc vaig al carib de viatge i em banyare a la platja, el problama esque em vindra la regla allà i no magrada posarme tampons nires daixò. Puc fer que s'atrasi o que vingui mes tard? Siusplau, segur que hiha alguna manera, no em digueu que maprengui a posar be el tampó ni rews d'aixo.
mersii!
IESP

Hola andreita!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Has de saber que no podem retrassar la regla amb cap truc, ja que és el cos qui s'encarrega de regular-la. Per tant, quan una noia va a la piscina o a la platja (com en el teu cas) és millor que utilitzi tampó.
De totes maneres, si no tens una regla molt abundant, també en pots banyar encara que tinguis la regla aquell dia, tot i que sempre hi ha el dubte de si tacaràs.
Posar-se el tampó mai és fàcil, perquè és una cosa nova i ens pot generar una mica de rebuig. Pensa quins són les motius que et porten a no voler utilitzar-lo! Tu decideixes si te'l poses o no, això és una cosa personal :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat