ns k fer
Olaa, tink 16 anys acabars de fer i tink un problema am el menja ns ke fer ya eske em fa fastik veure el menja k mestik menjant i kuan menjo la mitat pos no tink gana i moltes ganes de vomitar odio menjar i cada vegada menju menos medeixo 1'57 sok bastan baixeta i peso 37-38'5 i em fax fastik i no vull parlaro am ela meus pares perk em diuen ke em portaran a un centre per anorexia i ns k ferr
Sara Bujalance

Hola anaaisss! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius sembla que el tema del menjar i el pes t'ho fa passar malament des de ja fa un temps. A la teva edat no és normal sentir tant de fàstic pel menjar, lo normal en un adolescent és que tingui molta gana i mengi bastant, perquè està creixent i el seu cos necessita molts nutrients. El problema del que t'està passant no és només que el teu cos pugui patir conseqüències a nivell físic, sinó que la pitjor part d'aquest problema és que un cada cop es va trobant pitjor per dins... més angoixat, més fàstic, més tristor, i molta més insatisfacció tot i que aprimis. La obsessió pel pes augmenta a mida que un deixa de menjar, i per aquest motiu hi ha qui acaba, fins i tot, a l'hospital. Per evitar tot això és necessari parlar amb els pares. Sé que no vols fer-ho, que és difícil i que tens por de que et portin a un centre, però és fonamental que prenguis forces i els hi diguis. Com abans ho facis menys probabilitat de que vagis a un centre, com més temps deixis passar, la cosa pot empitjorar i aleshores sí que necessitaràs anar a un centre. Així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ells! Molts petons!!