Ajuda!, no em puc aprimar:(
Tinc 14 anys. Mesuro 1,65 i peso 71,7 kg. Aquest any m'he posat a règim junt amb una amiga que també està amb les mateixes que jo. No tinc una dieta constant, però la meva mare em fa sempre verdura, peix i a vegades carn i no menjo dolços els he substituït per fruita. Però tot i així no m'hi aprimo.
L'únic esport que faig és: al col·legi (educació física), pujo i baixo les escales (visc a cinquè pis) i a vegades ballo a casa (si m'agrada una cançó, jejeje)
Que puc fer?, vull pesar 60kg com a mínim per l'estiu... AJUDA SI US PLAU!!
Sara Bujalance

Hola Pau*! No cal que facis cap règim en concret. A més, seria molt perillós perquè estàs en edat de creixement i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris pel seu correcte desenvolupament. El que has de fer per mantenir un pes correcte és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot, en la quantitat suficient (és a dir, no quedar-se amb gana), de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops per setmana. No cal que deixis de banda els dolços, ja que són aliments que podem menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. L'educació física, ballar, i pujar i baixar escales està moooolt bé, però si poguessis fer algun altre esport que t'agradi (natació, fútbol, patinatge, bici...el que sigui) un parell de cops a la setmana, encara seria millor. Molts petons!!