estic preocupada.
Hola!
L'altre dia ho vaig estar mirant i vaig veure que la mida de la vagina es de 8 a 13 cm. i es clar, practico sexe amb la meva parella desde fa molt, i avegades em fa bastant de mal... el seu penis mesura 23 cm, quan està en erecció i sino de 20 cm. i es clar... em preguntaba com pot ser... (tampoc entra tota, pero 18 cm segur que si) si pot ser que em deformi o em trenqui algu... es perillos?
Anissa Ouali

Hola shhht! Exacte la vagina té una mida d'entre 8 i 13 cm, però també pot ser que hi hagi vagines de més centímetres o de menys. Recorda que la vagina no és un múscul "fixe", sinó que s'adapta i durant l'excitació també té qualitats d'elasticitat. Per aquests motius ni et deformarà ni es trencara res!
Però tot i així, per exemple en el teu cas, tu mateixa descrius que la penetració pot fer mal perquè el penis de la parella té una mesura gran, aquest dolor possiblement és perquè el penis de la parella "toca" amb el coll de l'úter (aquesta zona és molt sensible) i pot percebre el dolor més ràpidament.
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada, Anissa Ouali @AniOuali