solucions siusplau
Hola! Sóc una noia de 16 anys i no ho entenc però no m'aprimo gens i penso que pot ser tingui algun problema o alguna cosa. Faig 1,73 d'alçada i peso uns 70-73 quilos. Faig molt esport, corro, jugo a futbol, piscina, bicicleta... i menjo bé! Suposo que també és la meva estructura però no m'aprimo gens ni mica, us volia demanar si tenieu alguna solució per poder aprimar-me...
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola cat1998! No t'aprimes perquè el teu cos no ho necessita. Pensa que el pes i la forma del cos no depenen només del que mengem i de l'esport que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que no podem ni triar ni canviar. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment, com ja en fas. Així que pots estar tranquil·la perquè ja ho fas tot bé!. Molts petons!!