primera vegada
Hola Anissa. Tinc 14 anys d'aqui poc 15. Últimament es perd la virginitat molt ràpid. Encara no tinc parella però m'agradaria trobar-ne. Sé que encara sóc jove i tinc temps per a tot però si se'm donés el cas de que ho hagués "de fer" per primer cop em fa por que els meus pares s'ho emprenguin malament (si els hi conto o si se n'assabenten després) pel fet de ser encara una mica jove. Algun consell? Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Anneta! Respecte al fet que cada cop la virginitat es perd més ràpid recorda: No hi ha una edat per mantenir relacions sexuals!! Tot i que l’edat s’ha de tenir en compte, el més important és sentir-se preparat/da. És a dir, per exemple, quan un es coneix el seu cos, està ben informat i sent que ja ha experimentat suficient a una altra persona i vol començar a incorporar la penetració en les seves relacions sexuals. Cadascú té el seu ritme, i el més important és gaudir de la sexualitat sense pressa, anar coneixent i aprenent sense “marcar una edat” com a factor de pressió per iniciar les relacions sexuals.
Pel que comentes dels pares, parlar amb ells sobre la sexualitat i les relacions sexuals és important, a vegades pensem i li donem moltes voltes a com fer-ho, però fixat que podries utilitzar el mateix missatge que has escrit aquí per començar a parlar amb ells, per explicar què t'amoïna i perquè és important per tu la seva opinió,... Per parlar amb ells tampoc hi ha una edat, i fixat que allò que els hi vols comentar no és per fer-ho o no, sinó pel fet que és un tema important i és un moment de dubtes i confusions.
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada, Anissa Ouali @AniOuali