Pes!
Hola sóc una noia de 16 anys, fa 1 any vaig patir bulímia però em vaig recupera molt bé ja que tenia amics que m'ajudaven molt i encara ho fan...Fa uns dies vaig tornar a tenir la sensació que no estic bé amb mi mateixa, cada dia em miro al millar i no en veig bé i tinc por de tornar a caure... faig 1'64m i peso 62kg... que puc fer?
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc com et deus sentir, quan algú té problemes relacionats amb el pes i el menjar pot arribar a sentir-se molt malament. El que has de fer per evitar patir bulímia de nou és parlar amb els pares. Tu no tens la culpa del que et passa, i ells sempre faran tot el possible per ajudar-te, així que parla amb ells, és el millor que pots fer. Si veus que et costa molt dir-los, pots demanar-li ajuda a algun dels amics que tant et van ajudar fa un any, és a dir, que et donin forces per parlar amb els pares i si cal, que t'acompanyin en el moment. Molts petons!!