Em sento rara.. 15 anys i no m'he liat.. :/
Tinc 15 anys, a l'abril faré 16 i encara no m'he liat amb ningú. No és per falta de ganes perquè en tinc.. però passa que soc molt vergonyosa i em costa relacionar-me amb la gent. Jo personalment no em trobo gens guapa, em veig més aviat lletja, a més, no soc precisament prima i suposo que això fa molt per a que cap noi s'apropi...
Hi ha amigues meves que ja s'han liat i han mantingut relacions sexuals i jo em sento rara... Li dono moltes voltes i jo no vull ser de les que es lien per primera vegada a la universitat o ho fan allà per primer cop... però tampoc vull que la meva primera vegada tant d'una cosa com de l'altra sigui amb algú que al dia següent no me'n recordi del nom... VAIA MERDA TOT!! :'(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc i deixant de banda als demés, valora't a tu mateixa, primer de tot abans de voler relacionar-nos amb ningú hem d'agradar-nos a nosaltres mateixos/es, sinó com agradarem als altres?
En segon lloc, quan parlem de relacions de parella, de liar-nos o de relacions sexuals no importa el quan, sinó que els que importa és amb qui, on, com, i la teva pròpia decisió.
Que no t'hagis liat amb ningú no vol dir que siguis ni millor ni pitjor! És difícil però hem d'intentar no comparar-nos, tu vals pel que ets, no pel que els demés valorin què vals o per la comparació que facis del què valen i el que vals, l'important és que TU et valoris i que TU et facis valer i respectar!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL