Aspecte
Hola..
Encara que molta gent em digui que no estic gorda.. M'hi veig. Estic anant a un dietista i m'he aprimat quasi 7 quilos peró em veig igual, em noto igual de pes i em miro al mirall i no veig la diferència. A més, totes les meves amigues són molt primes i em comparo i cada dia em sento fatal. Miro al meu voltant i tothom està prim menys jo (almenys això penso). Sé que no està bé però l'altre dia em vaig provocar el vòmit... Això és..insoportable no sé que fer. De petita sempre es ficaven amb mi per l'aspecte i encara arrossego aquestes rialletes dels demés...
Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Alexia! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques es nota que fa temps que ho estàs passant malament amb el tema del menjar i el pes. Crec que el problema que tens no està en el pes, sinó en com et veus tu a tu mateixa, és a dir, en com et valores. Vull dir que si tothom et diu que estàs bé, et porta una dietista... i tot i així no et veus bé és perquè no t'estàs valorant de forma positiva. Per tant, el que necessites realment per sentir-te bé és aprendre a valorar-te. Tot això que t'està passant pot arribar a convertir-se en un trastorn de la conducta alimentària. Per evitar-ho és necessari que parlis amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però un cop ho hagis fet et treuràs un pes de sobre i ells faran tot el possible per ajudar-te. Tu no tens la culpa del que et passa, i els teus pares volen saber què et passa per ajudar-te, parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!