ajuda!
hola, tinc 13 anys i m'agradaria saber si puc començar a fer abdominal i flexions per augmentar el volum dels músculs, perquè per el que he escoltat, si comences de molt jove, desprès ja no creixes. Si es que si, dieu-me quantes vegades em vindria bé fer-ho i que desprès, a la platja o algun lloc aixi pugui presumir sense risc de problemes.
Gràcies, brodway3000.
Sara Bujalance

Hola brodway3000! El que has escoltat és veritat, segons quins esports per muscular poden tenir efectes perjudicials pel creixement, per tant és important que facis esport d'una manera saludable. El millor que pots fer per estar en forma és, a part de menjar de tot i de forma equilibrada, fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. El millor esport que pots fer és l'esport que tu t'agradi i t'ho passis millor, pots fer fútbol, bàsquet, natació, dansa, anar en bici, còrrer, etc., i si ho fas en un poliesportiu o centre d'esport amb entrenadors que pautin com has de practicar l'esport molt millor. Amb qualsevol esport estaràs treballant els teus músculs i a la platja podràs presumir tot el que vulguis. Un petó!