Engordaaar!! (URGENT!)
Hola,
El meu problema es que em veig massa prima, tinc 13 anys acabats de fer, medeixo 1,64-65 i peso 44. De cames soc bastant prima i tinc la Cadera bastant grossa i la panxa prima i queda malament. No m'agrada, a part tinc una 85 de pit i fa que es vegi desproporcionat... Nose que fer per engreixar una mica, algun Consell??? Pliiiis
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pensa que el pes i la forma del cos depenen no només del que mengem, sinó que també depenen d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres, tens 13 anys i encara et queda molt de temps per créixer, tingues paciència i ja veuràs com a mida que va passant el temps, el teu cos va madurant i va prenent formes més adultes. Molts petons!!