NO PUC!
Hola! Necesito saber una cosa molt important, fa uns 3 anys que estic intentant aprimar-me, menjo bé alhora de dinar i sopar, verdures i tot aixo que gairebé no engraixa... pero, el problema es quee despres de cualsevol menjar tinc ganes de menjar mes, cualsevol altre cosa, i sempre acabo en l'armari de les galetes, papates i de mes. No se que puc fer, he intentat, pero no arrivo a la setmana i ja torno a menjar porqueries, crec que no tinc força de voluntat i estic preocupada de que mai aconsegueixi el que vull. Potser es un problema? Adicció a menjar, o que?
Moltes graciiiies! Que vagi bé!:)
Sara Bujalance

Hola Alex! Això et passa, probablement, perquè no menges prou en els àpats que fas, o perquè deixes passar massa temps entre àpat i àpat. Si no mengem prou és habitual que després acabem "picotejant". O sigui, no és problema de falta de voluntat, sinó que és problema de no menjar prou. El que has de fer per mantenir un bon pes i que no t'agafi el "picoteo" és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!