novio!plis contesteu
Holins :) ja se qe encara soc "" petita"" per tindre novio... pero es que bueno.. en tinc! I ell no vols que ho sapigui ningu, tambe desde fa 2 dies em parla borde! Li e preguntat que li passava pro me diu qe no li passa rs! Jo el noto raro...! I tambe tinc com por! Ell es vol liar.. pero rs que jo mai me liat amb ningu! I no se:$ em fa cortee... aix...! Ns qe fer! Algun consell, merci :*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. siguis "petita" o "gran" hi ha una cosa que no pots permetre i és que et tracti com no t'agrada que et tracti, si et parla borde, digues-li que et dona la sensació que està borde, si no vol explicar-ho a ningú, valora si tu vols una relació secreta o no, alguna cosa tens a dir tu també, no?
No cedeixis mai a coses que per la teva forma de ser no encaixen simplement perquè la persona que creus que estimes ho vol així, si tu no vols fer alguna cosa, tens tot el dret a dir-ho i fer-ho respectar.
No ho oblidis, la teva opinió és la que més t'ha d'importar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL