Reduir el pes
Hola, molt de gust.
Sóc un noi de Manresa a qui li agradaria aprimar-se.
Fa una mica menys de 15 dies que faig una mica de dieta. Per a les nits faig dieta i als migdia dies mengo normal. Cada dia vaig a correr una hora, ara si, peso 61 kg i medeixo 1,62. M'agradaria saber com puc eliminar la papada, la grassa abdominal i el coxis.
Moltíssimes gracies ^^
Sara Bujalance

Hola! No cal que aprimis, el pes que tens ja està bé. I, sobretot, no facis cap dieta d'aprimament, no et fa falta i és molt perillós que ho facis perquè estàs en plena època de creixement i seria molt arriscat que el teu cos no rebés tots els nutrients que necessita per créixer correctament. Podries tenir problemes en el desenvolupament de l'alçada, els músculs, hormonals, etc. Les úniques pautes que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. I tingues paciència, el teu cos encara està creixent, això vol dir que encara ho ha agafat la forma "definitiva". Molts petons!!