massa prima?
hola!
tinc 15 anys i pesso 45 i medexut 1.61. els meus pares diuen que es de constitució, pero jo nose si es cert o no...
tinc por de quedarme sempre aixi. i tambe tinc por que aixo impedeixi el tenir novio
ajuda plis!!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé sempre i quan mengis de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada i et trobis bé. Per una altra banda, tingues una mica de paciència, encara estàs en època de creixement i el teu cos s'està desenvolupant, ja veuràs com a mida que vagis creixent, el teu cos anirà madurant i prenent formes més adultes. I, sobretot, quedat tranquil·la perquè tenir novio no té a veure amb el pes, sinó que té a veure amb agradar-li a un noi per tota la persona que ets en conjunt, segur que trobaràs novio tard o d'hora, no t'amoïnis. Molts petons!!