ajuda plis!
m'agrada un nen des de fa molt de temps (anys). pero mai havia sentit el que sentut ara. està al meu devant a la classe, i parlem molt. ell li va dir a una amiga meva que jo podria ser una novia perfecte pero que segons ell ara els rollos son de dos o tres mesos i que no podria funcionar.
m'he n'he d'oblidar d'ell?
IESP

Hola Xaxi!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que expliques, sembla que ell t'agrada molt, i que a ell li agrades però com a novia, no com a rotllo, oi? Bé, el problema és que això li va dir a un amiga teva, i no a tu directament. Et diria que una possible opció seria parlar-ho amb ell, ja que el podries fer canviar d'opinió, no creus? :)
Si veus que ell no vol sortir amb tu, al menys ja tindràs la resposta, i serà una mica més fàcil passar pàgina per conèixer a algú que senti el mateix que tu! Ànims!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat