Sóc verge
Hola, sóc verge i veig que tothom del meu voltant ha anat fent coses relacionades amb la sexualitat i jo tinc molts dubtes amb aquest tema. Per exemple:
-com saps que es el moment per els preliminars i que fas mentres el noi t'esta masturban?
-quina cara fas mentres masturbes al noi i com ho fas perque si no tens experiencia?
i sobretot com s'urgeix tot aixo, com puc estar segura de que es el moment i com puc indicar que estic preparada?
IESP

Hola Silvia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Abans de tot, has de saber que aquests dubtes que tu tens els té tothom, ja que ningú neix ensenyat! :)
Gaudir de la sexualitat és qüestió de pràctica, ja que amb el temps un va coneixent més el seu cos i el de la parella/es. Què fer o quina cara posar et sortirà sol, encara que et sembli impossible! El que està clar és que no hi ha una manera determinada de tenir relacions sexuals, i cadascú ha d'experimentar-ho per sí mateix.
I pel que fa a estar preparada, tu mateixa ho notaràs, quan vulguis estar amb algú i pesin més les ganes que els dubtes. Però cada cosa al seu temps: cada persona té el seu ritme i que altres ja hagin tingut relacions no vol dir que tu també ho hagis de fer :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat