menstruació
olaa, tinc 13 anys i casi totes les meves amigues tenen la regla jo encara no pero trec com una cosa transparent per la vagina i en un article vaig llesir k volie dir k de ki uns mesos em vindrie la regla es veritat? me de preucupar?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que la menstruaciño pot venir a edats molt variades, i als 13 anys és normal no tenir la regla encara.
La "cosa" transparent, deu fer el FLUXE vaginal, que apareix durant els canvis físics de la pubertat. Sol ser una senyal que el cos ja s'ha posat en marxa, però no se dir-te quan et vindrà la regla (no hi ha una fòrmula matemàtica)
Et demanara que no et preocupessis, ja que quan menys ho esperis, et vindrà :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat