Insults
Hola,bona tarda
escric aqui perque crec que tinc un problema.
Tots els nois em diuen que estic foca,gorda,que torni al mar..... i les noies el contrari.
peso 70 kilos y medeixu 1,70 estic proporcionada?
mes d'un cop he vulgut bomitar pero no em surt, cada dia menjo menys y no aprimo. Tots els dies faig esport y no trobu cap cambi.... que puc fer?
Sara Bujalance

Hola gonza_14! Gràcies pe compartir amb mi la teva situació, rebre insults per part dels companys pot ser molt molest. Passa dels comentaris que et facin, no permetis que la teva autoestima depengui del que et diguin quatre antipàtics. De fet, les persones que es dediquen a insultar als altres ho acostumen a fer perquè se senten insegurs i, de manera inconscient, pretenen que els altres també se sentin insegurs. Així que no remetis que les inseguretats dels altres et facin mal a tu. I molt important, NO et provoquis el vòmit, ja que no serveix per aprimar i és MOLT perillós per a la salut!!. Tampoc has de menjar menys del que venies menjant, perquè per mantenir un pes correcte no s'ha de menjar poc, sinó que s'ha de menjar de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. De fet, no cal tampoc que facis esport tot els dies. Parla amb els amics, família i professors sobre els insults que reps de cara a que t'ajudin a aturar-los. No tenen cap dret a insultar-te. I parla amb els pares sobre com et sents amb el cos, els t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Per als teus pares tu ets la seva prioritat i faran tot el possible per aconseguir que et trobis bé. Molts petons!!